hardware

Fórum slouží k obecným dotazům ohledně EET.
standa123
Příspěvky: 4
Registrován: úte úno 11, 2020 5:28 pm

hardware

Příspěvek od standa123 » úte úno 11, 2020 5:32 pm

bylo by možné nahrát váš software do takového zařizení jako jsou ty oranžové poklady jako třeba je markeeta? Dík za odpověď

RomanBouchner
Příspěvky: 65
Registrován: pát úno 24, 2017 11:43 am

Re: hardware

Příspěvek od RomanBouchner » úte úno 11, 2020 10:09 pm

Teoreticky by to mělo jít.
EET Plus funguje se Sunmi V1s a Sunmi V2, což je pravděpodobně to samé.
Viz
https://www.rakeeta.cz/
EET Plus je v APP store pro Rakeeta.

EET Plus také funguje i s myPOS terminálem a ten umí i platební karty:
https://www.mypos.eu/cs

EET Plus v různých verzích (Sunmi, MyPOS) naleznete ke stažení zde:
https://eetplus.cz/stazeni-aplikace-eet-plus/

standa123
Příspěvky: 4
Registrován: úte úno 11, 2020 5:28 pm

Re: hardware

Příspěvek od standa123 » stř úno 12, 2020 5:21 pm

díky za odpověď

standa123
Příspěvky: 4
Registrován: úte úno 11, 2020 5:28 pm

Re: hardware

Příspěvek od standa123 » stř kvě 27, 2020 7:33 pm

Dobrý den,
s eet plus jsem spokojen, mám raketu v1 na prodejně a ještě aplikaci v mobilu, v mobilu mám jiný certifikát. Kontroloval jsem v mobilu položky jak na raketě v1 naskakují v prodejně. únor a březen běžel dobře i když položky naskakovali s prodlevou, duben a květen se mně už nezobrazil vůbec. Eet plus v mobilu je funkční, když dám zkušební položku tak na FÚ se zobrazí a v exelu také. Kde by mohla být chyba? Teď se budu přemísťovat na jinou prodejnu a tak by se mi to znovu hodilo kdyby to fungovalo. Za jak dlouho by měla položka vytvořená na jednom zařízení se objevit na druhém?
S pozdravem Sýkora

RomanBouchner
Příspěvky: 65
Registrován: pát úno 24, 2017 11:43 am

Re: hardware

Příspěvek od RomanBouchner » čtv kvě 28, 2020 7:31 am

Dobrý den,
položky vytvořené na jednom zařízení se neobjevují automaticky na druhém. Je potřeba v EET Plus dát menu, "Nastavení" a "Stažení účtenek".
V Excelu se to objevuje automaticky.
Pokud by byl s tím nějaký problém, napište mi přímo email na tp@eetplus.cz

Roman Bouchner

standa123
Příspěvky: 4
Registrován: úte úno 11, 2020 5:28 pm

Re: hardware

Příspěvek od standa123 » čtv kvě 28, 2020 12:21 pm

Díky moc, nějak se mně to během koronaviru vykouřilo z hlavy.
omlouvám se.S

RomanBouchner
Příspěvky: 65
Registrován: pát úno 24, 2017 11:43 am

Re: hardware

Příspěvek od RomanBouchner » pát kvě 29, 2020 7:42 am

Ono to není automatické, protože v některých případech se to může hodit. Například máte zaměstnance, který eviduje na svém telefonu a nechcete, aby viděl všechny Vaše tržby. Je možné funkci stažení účtenek na konkrétním telefonu zamknout.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host